Lister - målade





Nu är en del av listerna målade. Ska se till och bli klara med hallen idag. Första omgången av listerna är målade på den del i vilket fall och om efter klockan 14.00 ska jag måla andra lagret. När dom torkat i en timma är dom klara att sätta upp. Igår kväll målade jag den andra omgången i hallen. Ska försöka bli klar med hallen innan jag ska hem idag. Annars får jag komma hit efter skolan imorgon och fixa resten. Vi ska även måla köket ganska snart. Vi har färg i alla fall till köket. Men jag vet inte om vi hinner måla första lagret idag. Hela lägenheten ska bli målad i alla fall, men resten av rummen som det inte finns färg till blir nästa månad.

Nu ska jag fortsätta med resten av listerna. Skriver sen.

0 Kommentarer

Läs innan du kommenterar
- Jag är inte intresserad av gratissidor som pointshop, gratis bio, gratismackup m.m. Jag är redan medlem på dom flesta sådana sidor.
- Alla kommentarer som är stötande raderas direkt.
- Jag godkänner inte Anonyma kommentarer oavsett om det finns epost eller bloggadress med i kommentaren. Det måste stå ett riktigt namn i kommentaren.
- Jag orkar inte läsa andras bloggar som kommenterar för att göra reklam för sin egna blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0