Ny mobil



Som sagt gick min mobil sönder igår och även den Nokian jag hade, fick veta av min bror i morse att den vart sån innan också. Så när jag var på Elgiganten och hade lämnat in min P1i kollade jag lite på olika mobiler och såg den här. Den kommer kosta mig 149 kr i månaden i 18 månader, dessutom gillar jag den mer än P1i'n. Den är liten och väldigt behändlig. Jag älskar den! Jag tecknade den med abonnemanget Tele2 Kompis men jag kommer inte ringa från det alls så det blir billigare för mig.

Jag har precis kommit hem från Elgiganten nu, så jag är ganska trött eftersom jag åkte hem till M's pappa redan klockan 8 på morgonen eftersom jag inte kunde ringa han och han försökte ringa mig flera gånger. När jag kom till stan med bussen så gick det att ringa. För då testade han ringa igen, innan blev det bara som att mobilen var avstängd. Men nu ska jag sätta mig och plugga lite engelska. Funderar på om jag ska käka något först så jag har energi nog för att plugga.

0 Kommentarer

Läs innan du kommenterar
- Jag är inte intresserad av gratissidor som pointshop, gratis bio, gratismackup m.m. Jag är redan medlem på dom flesta sådana sidor.
- Alla kommentarer som är stötande raderas direkt.
- Jag godkänner inte Anonyma kommentarer oavsett om det finns epost eller bloggadress med i kommentaren. Det måste stå ett riktigt namn i kommentaren.
- Jag orkar inte läsa andras bloggar som kommenterar för att göra reklam för sin egna blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0