Uppdatering



Nu har det blivit dåligt bloggande igen,
ber om ursäkt. Jag gick hem från skolan igår för jag hade feber och hela dagen igår orkade jag inte blogga och inte heller idag förräns nu. Har haft feber idag med och börjar få riktigt ont i halsen och smått hosta. Jag har iaf haft ork nog till att städa lägenheten idag. Dammsugit och moppat samt dammsugat soffan nogrannt. Har även tvättat idag och nu börjar förskylningen komma tillbaka igen. Jag låg och vilade nästan hela förmiddagen fram till ett tiden så jag orkade städa bara för det. Men nu kommer tröttheten tillbaka och en väldigt ond rygg.

Under helgen kommer jag nog inte blogga särskilt mycket eftersom jag ska vara hos M's pappa och hjälpa honom att städa hans lägenhet. Det kommer ta upp det mesta av tiden och då kommer jag nog inte orka blogga särskilt mycket. Men jag ska försöka blogga så mycket jag kan och hinner under morgondagen i alla fall.

På lördag kommer jag i alla fall presentera vinnaren av vecka 39's Veckans blogg. Sedan får ni inte glömma att nominera er till Vecka 40's Veckans blogg, nomineringen tar slut på lördag midnatt.  Finns det inte tillräkligt med nominerade bloggar så det blir 5 stycken så blir det ingen veckans blogg nästa vecka.

Just det ja, idag har jag beställt massor med kläder till M från Ellos. En overall, jacka, 3 par byxor, vantar, 5-pack sockor och tjock tröja. Beställde även ett dra på lakan och nytt påslakan-set. Jag tyckte det behövdes med nya sängkläder för det finns nästan inget alls. Jag kommer få det paketet tidigast på måndag.

Fick ett paket därifrån idag också med tyger för jag ska göra en liten avskärming vid sovrumsdelen med draperi så det blir lite mörkare där inne. Hoppas att tygerna räcker nu bara. Men det borde det göra. Mamma ska hjälpa mig att sy dom, så hon får väl ta med sig svart tråd också för jag har bara blå tråd. Men det blir nog till nästa helg som hon kommer hit och hjälper mig med det. Sen är det bara till att köpa en stång jag kan sätta upp det på.

2 Kommentarer
Postat av: fia

varför ska du städa hans lägenhet? kan han inte göra det själv eller? luktar lite kvinnofälla här tycker jag...



Datum: 2008-09-26 - Klockan: 21:27:52
Postat av: Naomi

Fia: Därför att jag har hjälpt till att sketa ner under tiden jag bott där. Dessutom hjälpte han mig att komma i ordning när jag flyttade.



Datum: 2008-09-27 - Klockan: 16:14:16
Blogg: http://naomisfoto.blogg.se/

Läs innan du kommenterar
- Jag är inte intresserad av gratissidor som pointshop, gratis bio, gratismackup m.m. Jag är redan medlem på dom flesta sådana sidor.
- Alla kommentarer som är stötande raderas direkt.
- Jag godkänner inte Anonyma kommentarer oavsett om det finns epost eller bloggadress med i kommentaren. Det måste stå ett riktigt namn i kommentaren.
- Jag orkar inte läsa andras bloggar som kommenterar för att göra reklam för sin egna blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0