Väldigt morgontrött



M vaknade klockan 6 redan, han satt och tittade på mig tills dess att jag hade vaknat och vänt mig mot hans sida. Då började han skratta för han ville att jag skulle gå upp. Fast jag har inte kommit upp något vidare. Jag gick upp och hämtade min mobil och gick på toa och sen gick jag ut och rökte. När jag kom in hämtade jag datorn och satte mig i sängen med den. Så nu sitter jag här i sängen. Jätte morgon trött och sur. Jag är sur för mottagningen fungerar inte på telefonen jag använder just nu. Jippi. Jag har TVÅ telefoner som jag inte har någon användning av. Jag behöver en telefon och det är på stört!

När jag hade min LG Shine
och lämnade in den på lagning kunde jag fått en lånemobil om det fanns några inne. Kanske kan få det på elgiganten också, jag har ingen aning. Jag har sån jäkla otur nu så det inte är sant. Jag blir så förbannad.

0 Kommentarer

Läs innan du kommenterar
- Jag är inte intresserad av gratissidor som pointshop, gratis bio, gratismackup m.m. Jag är redan medlem på dom flesta sådana sidor.
- Alla kommentarer som är stötande raderas direkt.
- Jag godkänner inte Anonyma kommentarer oavsett om det finns epost eller bloggadress med i kommentaren. Det måste stå ett riktigt namn i kommentaren.
- Jag orkar inte läsa andras bloggar som kommenterar för att göra reklam för sin egna blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0